AylinKadir ilk zamanlar hepimizin korkulu rüyası bu canım ama içini kalbini ferah tut ben 1 ay randevumu beklemiyordum acile gidip kalp atışını dinliyordum içim rahatlıyordu bu şekilde 18.haftasina kadar idare ettim ondan sonra hareketlerini hissedince daha az evham yapıyorsun şuan 25 haftalık hamileyim bu defa da bugün niye az oynadı bugün hiç oynamadı tedirginliği yaşıyoruz doğurana kadar rahat yok yani 😊 ve birde bende de asla bulantı tiksinme aşerme vs olmadı çok çok rahat bi hamilelik geçirdim halen de öyle 🧿 herkesde bulantı olacak diye bir kaide yok şanslı kısımdasın sende 🥰