1dem aa ne güzel :) allah analı babalı büyütsün ya benim için önemli değil de cinsiyeti herkes bi yorum yapıyor. Bende kendimce yorumlamaya çalışıyorum ilk başlarda hep kız dedim. Sonra bu tuhaf yeme şeklimden dolayı çikolatanın ç sini yemeyen biri olarak dediğiniz gibi bi yanda turşu bi yanda tatlı yemeye başladım karıştırarak