Elda Kızlar bugün detaylımız vardı çok şükür her şey yolunda bebeğimizin ama sol kalp boşluğunda parlak nokta görüldü doktorum önemsiz dedi ama ben korktum var mı başına gelen bilgisi olan???
belguzar_123 Elda postun yukarıda kalsın diye yazıyorum bişey uoktur sıkıntı etme kendine canım benim hayırlısıyla kucağına al sağlıklı 😊❤️👼
olidam62 Elda @banada aynısını ozele gittgm doktor soyledi..sora ewe geldm arastrrm öle korkulck bi durum değilmiş..sora dew.has gttm o bole bise solemedi icini rahat tut derim ki ben cok ewhamli biri olark bunu soyluorm
olidam62 Lalemm86 şimdi doktrdan geldim parlaklik war demistiniz dedim ewt war tek basina bi sorun yaratmaz ddi cok şükür 🙏aMa plasenta total previa durumunda(miyom war kanama yapabilir)o sebeple arastrma has.dogumunu yap ddi napcam bilmiorm
Lalemm86 olidam62 cnm ya geçmiş olsun şimdiki gebeliklerde sürekli bi sorun muhtemelen yediğimiz hormonlu besinlerden inş sağlıkla kucağınıza alırsınız iyi bir araştırma hastanesi bulun kanunide çok iyi Prof lar varmış olmassa araştırın
olidam62 Lalemm86 avcilarda ikamet ediyorum sadi konuga gittim orasi Nasil bilmiyorm ama?herks saglikla alsin yawrusunu kucağına isteyn herkse nasip kısmet etsin 🙏