Sghslove su içmeyi azaltma şakın onunla ilgisi yok. Bilinen bi yanlış bu. Sut üreteceksin suya çok ihtiyacın var. Benimde öyleydi son 2 haftada mecbur sezeryan oldum. Bebeğinde gelişim problemi yoksa bir tehlike arzetmiyor. Ben şeker yüklemesi yaptırdım ve sonra polihidramniyoz 😥 bu sefer yaptırmıcam insallah. Rabbim sağlıkla bebeğine kavuştursun.
Polihdiramniyoz da da doktorum ya aniden suyun gelir çok tazyikli kordonu dışarı atabilir ya da bebeğin Kanada girmeden sancilanirsin demişti. Bende sancılandım. Zaten sezeryan günü almıştım normali beklemeyecektik ama oğlusun birkaç gün erken davrandı 😁 uzun oldu ama icin rahat etsin diye açıklamak istedim