Marayy https://i.hizliresim.com/5N3a2R.jpgy Kızlar bügün Allah’ın iziniyle tedaviye başladık bu ay yumurta büyütüp çatlatma olacak bütün eşimin test sonucu bu morfolojinde sıkıntı gördü galiba digerleri çok iyi dedi bakarmısınız bunun için eşime Progeny M verdi baya masraflı bir ilaç ise yarasında hiç önemli değil size zahmet yardımcı olursanız sevinirim
2zannesi Marayy bende eşimde sıkıntı var diye tüp bebekle çocuk sahibi oldum bir sürü sıkıntı çektim iğneler kusmalar serumlar ama inanki hiçbiri değer görmüyor. Allah iyi insanlarla karşılaştırsın kıymet bilen. Değer mi denediklerin onu düşün öyle yola çık. İlaç vs kullanılacaksa bırak o kullansın parasına bakma sonra sen uğraşırsın
Merve6475 Marayy öncelikle rabbim hayırlı etsin canımm aşılamamı yapıcaksınız?? O ilacı esimde kullandı gerçi cogunu içmedi duruyor hala evde evet çok pahalı canım ☹️ Ama içeriğini beraber çalıştığım doktora göstermistim gayet iyi demisti insalllah şifa olur bence kötü değil bildiğim kadarıyla
Mehtapakgl Marayy canım b3nim eşimde işleri hareketlilik % 6 idi promotil diye ilaç kullandı 3 ay. Ileri hareketlilik %66 buldu. Evet bu ilaçlar ithal olduğu için pahalı bizde 250 almıştık. Bu ilaçlar hem ileri hareketliliği arttırıyor. Hemde sperm sayısını yanlış hatırlamıyorsam esiminkini 170 ml çıkardı ama neye yarar onun tedavi bitti. Ben pko olduğum için ben tedavi görüyorum.
Annesisevsin Marayy 3,2 yazıyor canım minimum yüzde 4 isteniyor sonucunuz iyi,hamile kalamıyorsan ufak bi tedaviyle hamile kalırsın. benim eşimin yüzde 2ydi ben iki kere hamile kaldım şuan ikinci. Eşime tedavi uyguladım
Marayy 2zannesi canım biz bebek sahibi olmak istiyoruz uzun süredir ve eşimde hiç sorun çıkmamıştı bügün değerlerini çok iyi gördü ama morfoloji de sıkıntı gördü sanırsam 350 tl bir ilaç verdi 3 Ay kullanmasını istedi bende merak ettim kızlara sormak istedim sonuçta herseyi düşünerek bilerek yapıyoruz allah kimseyi çıktığı yolda pişman etmesin tabiki
2zannesi Marayy amin. Benim eşimde ileri hareket yoktu hiç yerinde hareketli vardı oda yüzde 30 ve olanında yüzde 10u canlıydı varikosel ameliyatı olmuştu 3 ayda öyle bir ilaç kullandı ama ozman işe yaramadı değerler daha iyileşmişti Ama gereken sprem sayısında bile değildi çok altındaydı. tüp bebeğe başvurduk.artı şimdi bide kendiliğinden hamileyim belki doğal beslenme bitkisel olan şeyler işe yarar bilmiyorum. Denemekten zarar gelmez sonuçta
[silindi] Marayy normal morfoloji 1 di bizim . O pahalı ilacı bize de yazdı . Deli gibi kilo almaya başladı. Kilo daha zarar verir diye bıraktık . Tamamen sağlıklı beslendi sigara yok denecek kadar azdı . 3 ay sonra hamile kaldım . Belki olacağı vardı bilemem ama 🤷♀️
gezentianne Marayy Canım proxeedplus mı verdi? morfoloji 3.2 anladıgım kadarıyla düşük değil 1 ile hamile kaldım ben :)
Gullcha Marayy canim benim normalde biz iki ay sonra aşilamaya baslicaktik ben eylul ayinda rahim filmi cekildim iki tupumde kapaliydi islem sirasinda açildi esimden spermiyogram testi istediler degerleri guzel cikti morfoloji ise 1 cikti doktorumuz tup bebek uzmaniydi adetim bitsin 2 ay dinlenip tedaviye gececektik. Rabbim o kadar buyukki ben rahim filmi cekildigim ay hamile kaldim rahim filmi cekildikten 23 gun sonra hamile oldugumu ogrendim ruyamda gordum Rabbim sanada yasatsin bu duyguyu Allahim nasip etmek istedikten sonra inan hersey bahane ben morfoloji 1 ile gebe kaldim eşim ilaçta kullanmadi yediklerine ictiklerine dikkat etti o kadar sende gonlunu ferah tut insallah Rabbim isteyen herkese nasip eder 🙏
TugceErturk Marayy canım çok sorun yok gibi ya ne zamandır demiyorsunuz çocuk sahibi olmayı. Benim eşimin ileri hareket de geri hareket de 0 di morfolojisi de çok bozuktu. biz tüp bebek yaptık ilk denememizde tuttu şuan 19 haftalık hamileyim. Rabbım size de o sevinci yaşatsın inşallah 🤲🏼
Marayy 2zannesi haklısın canım teşekkür ederim biraz baktım da %4 ün üstü olması gerekmis eşimin 3.5 ama 4 ün altı normal olması uzun sürermis yada tüp bebekmis
Merve6475 2zannesi bizdede ileri hareketlilik azdı canım tüp bebek basvurduk cumartesi transferim oldu beklemedeyim 🤲
ballicoreklerim Marayy hiç bi doktor tek başına morfoloji icin gebe kalınmaz demez ben Erol tavmergen hoca izmirde ki bu doktor Türkiye’ye ilk tüp bebegi getiren doktor onda tedavi Gördüm ilacının adı ne bize hiç bisey kullanmasın esin astalife kullansın dedi ve morfoloji yükselse bile tek basına etkili degil şekli yapısına bakıldı mı rose testi oluyor o
Marayy Merve6475 inşallah eşime şifa olur canım esin neden içmedi ilacın tamamını bu arada aşılama dedi de doktor ben bu ay yumurta büyütüp Çatlatma iğnesi vurucaz
ikimelekannesi___ Merve6475 seni biliyorum canım inşallah tutar rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar nasip eylesin sana da @Marayyy arkadaşıma da 💕
Anneolmak38 Merve6475 Canım tüp bebek süreci nasıl bana anlatırmısın ? Devlettemi yaptırıyorsunuz basvuru yapılıyormus sıra gelnce cagırıyorlarmıs ama 1 2 seneyi buluyormus öyle diyorlar
Marayy Mehtapakgl anladım canım çok şükür aslında büyük bir sıkıntısı yok eşimin azcık su degerindede biraz yükselme olursa çok daha iyi olucak sorun bende bende de cikolata kisti ve pko var sen pko icin ne tedavisi görüyorsun canım
Kayraruzgar Marayy bizim morfolojimiz 1 di 😕 total 6 milyon sperm +4 hareketli 0 hareketlilik %25 falandı bizde ilacı kullanıp aşılama hatta sayıda az olduğu için direk tüp bebek deneyecektik normal yoldan gebe kaldım çok şükür
Marayy Kayraruzgar aynı ilacı kullanıp mı gebe kaldınız ilacın ne kadar etkisi oldu eşinizin değerlerine