Deletedmom0048 112 ben de aldım 2-4 ay artık ne zaman olursa o zaman giydiririm😂 orda birisi ben hep küçük alıyorum 6 aylığa kadar giydirirsin kalıpları büyük demişti
Demirleblebi 112 h&m online alışveriş yaparken beden seç bölümünde beden tablosu var. Orada hangi ay kaç cm yazıyor. Ben 4-6 aldım h&m’den size de onu tavsiye ederim. Diğerleri ancak ilk haftalarda giydirilecek kadarlar küçük yani.
112 Ben de 2-4 aylık aldım hepsini ama doğduğunda birkaç ay giydirir başka da giydiremezsin dediler en azından 3 ay giydirseydim dedim 🙂🙂 espalp Demirleblebi Zehralismail Deletedmom0048
Zehralismail Bende 5 li zıbın aldım 2-4 çok küçük. Kuzenim dedi yenidoğan almansakın ilk zıbınlarını kalıpları küçük diye. İyikide almamışım
Demirleblebi 112 bir önceki cevabımda yazdığım gibi 3 ay kullanayım diyorsanız bence 4-6 almalısınız. Kalıpları büyük değil aksine küçük.
yagmurkiz 112 valla normal kıyafeleri bilmem ama ben 2-4ay zıbınlarını, 8.aya kadar giydirdim son ay artık kolları biraz kısa geliodu ama yazın çok iyi oldu penyeside çok kullanışlı ki benim kızım 4 kilo doğdu ve her ay gelişimi gayet düzenliysi
112 espalp başka markalar da var ama ortalama 5 tulum 7 alt üst takım aldım 2-4 ve 0-3 😂 bol bol giydiririm artık