Hirabia Kızlar merhabalar ben 15+6 haftalık gebeyim bugün doktora gittim cinsiyetini %80 kız olduğunu ama değişebileceğini söyledi bu tahmin doğrumudur sizce yada böyle olup değişen oldumu??