Yesimmmorhan Merhaba arkadaşlar 23 haftalık ikiz gebeliğim var kahverengi leke gelmeye başladı doktorum progestan verdi 3 gündür kullanıyorum ama leke kesilmedi azar azar geliyor normal mi bu yoksa ilaç kullanınca gelmemesi mi lazım
Hacer_ikiz_gebe Yesimmmorhan anca atılıyor vücuttan bitene kadar kahverengi (eski kanama) gelir kırmızı gelmesinde
Esarikay Yesimmmorhan canım benimde oldu 13 ye başladı 15 ortasına kadar sürdü. İlacı sabah akşam kullanıyordum ama direk kesilmedi ilaca baslayinca
Masalumut Benim başlarda oldu kahverengi lekelenme ben de iğnesini kullandım hergun iki doz ona rağmen hemen kesilmedi kahverengi eski kanama anca vücuttan atıyor diye biliyorum ben zamanla kesilir bence
Serpiltsn Masalumut bende kullanıyorum suan hem igne hem ilacını progestan. Doktorum bi hafta iğneye devam edelim dedi. 1 tane yaptırınca kaldı lekelenme ama her ihtimale karşı bi hafta vurulmam gerektiğini söyledi. İgne de çok agrı yapıyor sizde de oluyor mu
Masalumut Serpiltsn o igneden neler çektim ağlayarak kanepeden kalkıyordum kalçamin heryerinde beze oluşturdu morardı çok ağır bi iğne e azından bana etkisi çok ağır oldu
Masalumut Serpiltsn Allah sabır versin ben bide çok uzun süre kullandım iyi bilirim inşallah sizin o kadar kullanmanıza gerek kalmaz
Serpiltsn Masalumut bir hafta dedi ama umarım sıkıntı olmaz da devam etmem kullanmaya siz ne kadar kullandınız
Yesimmmorhan Allah razı olsun hepinizden inşallah sorunsuz hayırlısıyla alırız bebeklerimizi kucağımıza