Hiram1905 Kizlar ilk dpgumumu Zekai tahirrde yaptm fakat orası taşınmış mecbur Bilkent şehir Hastanesi'ne gidicm gidip memnun kalan varmı doktorlar nasl orda süreç nasl ilerliyo odaları nasl
Ayfbrt Hiram1905 ben takibimi orda yaptiriyorum ve assiri memnunum. Randevumu alip gidiyorum o kadar guzel ilgileniyorki acele ettirmeden sakin sakin sorun varsa sor sana zaten herseyi anlatiyo doktor . Tedirgin olmayin derim.
caglaylmz Çok saçma bi sistemleri var. 3 kere randevu alarak gittim. Kendi sectigim doktorlara. Ama hüsran resmen. Daha bir kere bile kendi sectigim doktora muayene olamadım. Her sorduğumda bahaneler söylüyorlar. O yüzden devamli doktor bulamadım ben sahsen