Bebis_89 bende dün acile gitmiştim serum taktılar sadece bronsitin her hangi bir hastalığın varmı dedi yok dedim ilk muayene yapılan yerde alından ölçülen ateş ölçerle ateşimi ölçtü biraz ateşin var dedi ama öyle üşümem yoktu çok atesm olsa üşüme titreme yapar eve gelince de ölçtüm 36 derece gösterdi ılık duş aldm 35 dereceye düştü normal yani. Bugün biraz daha iyiyim zaten limon yedim bol bol bide meyve