Gullcha Kizlar idrar tahlili yapildi bugun betayla birlikte henuz beta hcg degerim cikmadi idrarda lökosit hpf denilen birsey 0-5 referans araliginda 24 cikti enfeksiyon icin monurol şase verildi bu deger gebeligin ilk haftalari icin cok mu yuksek bebegime bir zarari olmaz insallah bana yardim edin kizlar yorumlariniza ihtiyacim var😨
Ozge1907 Gullcha Bende ilk haftalarda kullanmıştım bi sakıncası olsa verilmezdi dert etmeyin geçmiş olsun 😇
Ozge1907 Gullcha inşallah geçer bi daha olmaz ama benim geçmiyor manurol işe yaramadı bende iğneyle antibiyotik vurulmak zorunda kaldım şuan 17 haftalığım tekrarladı yine manurol kullandım 😱
nilaylaylaylay Gebeliğin başından beri monurol kullanıyorum sürekli idrar yolları sıkıntım çıkıyor. Merak etme. Aksine faydalı korkma
Gullcha nilaylaylaylay ay kuzum insallah bi zarari yoktur o kadarda dikkat ediyorum ama oluyo maalesef 😨 insallah tekrarlamaz ❣