ozlem_yasn03 21 haftalık hamileyim detaylı ultrasonda ense kalınlığı 6mm çııktı doktor amniyosentez önerdi? 300 de bir düşük riski var dedi yaptıran var mı?
Burciny ozlem_yasn03 benimse ense kalınlığı 5.11 çıktı doktorum aminosentez yerine fetal DNA yapalım dedi riski Yok kolumdan bir tüp kan aldılar sonuçta 10 günde çıktı
Burciny Burciny sonuç gül ing doktora göndermişler oda baktı bir sıkıntı Yok dedi yani herhalde yazıyordur
doganBanu Benimde ense kalınlığı burun her şey normal fakat dörtlü testimiz sınırda çıktığı için bugün fetal dna için kan verdim. Down sendromu ve kromozomsal tüm hastalıkları çıkartıyor dendi. Siz doktorunuz nasıl yönlendirdiyse o yolda ilerleyin kalbinizi ferah tutun🙏Amniyosentezde düşük riski var ama çok riskli değil dedi doktorum ben o küçük riski göze almak istemedim zor bir gebelik geçiriyırum çünkü onunlada uğraşmak istemedim, sizde güzel haberini alın inşallah🙏