caglaylmz evet doğumu orda düşünüyorum. Bende öyle gidiyordum hem sami ulus Beştepe deki ek binasına ordan da vazgeçme sebebim yatak problemi varmış hastanede kapasitesi çok az doğum için gittiğinde yer yoksa başka bi hastaneye sevk ediyolarmış e orayıda bıraktım mecbur 😂 son anda sıkıntı olur yani hastane hastane gezmek