firstmom Şuan 10+0 ım ve daha iyiyim çok şükür 😊 7+5 te hafif bi kanamam olmuştu böyle parmak büyüklüğünde leke şeklinde. Tabi hemen o gün doktor proluton iğne vurdu. Sonra her gün vajinal progestan kullanmamı söyledi. Bir hafta kadar da ben dinlendim. Birer hafta arayla kontrole gittim, her gittiğimde o alan biraz daha küçülüyordu çok şükür. Ben en son cuma gittim yine vardı tabi ama daha küçülmüştü, progestan ı kullanma, günde 3 kere duphatson kullan bir hafta daha dedi... Şimdi bir de 12. haftada gidicem kontrole... İnşallah o zamana iyice küçülmüş hatta kaybolmuş olur diye temenni ediyorum 😊 Var mı böyle sorunla karşılaşan? Nasıl geçirdiniz bu süreci? Başına gelen olursa o anne adaylarına sa tecrübe olsun diye soruyorum...
Hkmt firstmom kizimda gecirdim kesemin etrafinda kanama vardi progestan baslatildi ve genel itibariyle yatmistim risk gecene kadar endileselenmeyin dikkat edin birsey olmaz insallah 🙏☺️
Hkmt firstmom açıkcası 5 sene geçtiği için çok da hatırlayamıyorum ama cok da uzun sürmedi kanama alanına bağlı tabi ki vajinal yolla kullanıyordum progestanı daha etkili diye sizde faydasını görürsünüz inşallah ☺️