Alparslanannesi
38+3 bebeğimin kilosu 3kg 800gr çatı muayenesi oldum acilma yok bebek aşağı gelmemiş sezeryan önerdi ben normal doğum istiyorum.Haftaya tekrar gidicem 4kg olursa mecbur sezeryan dedi riskliymis normal 4kg çıkarmak.. ilk gebeliğim bu arada yardımcı olun lütfen 🙏🙏 Başı aşağı inmesi için ne yapmam gerekiyor