belguzar_123 ben 31.haftanın içindeyim. Dönüp baktığımda görüyorum ki ne hızlı geçmiş. Hamileliğimi ilk öğrendiğimdeki zayıfçık (53 kg) halimi düşünüyorum o şaşkınlık, o telaşla karışık mutluluk. Bu sefer o telaş nasıl doğuracağım, Allaaaahh baya baya doğuracağım stresine dönmüş. Zaman geçmez olur mu geçiyor🥴