EaE 34+2 bugün dr gittim su azalması var dedi bir hafta sonraya yine gel dedi nst cekildi normalmis su azalmasi durumu olan varmı
Gizemabc EaE Amniyon kesesindeki sıvı miktarının olması gerekenden az olması bebeğin yeterince çiş yapamadığına işaret edebilir ve bu da bebeğin böbreklerinde ya da üriner sisteminde bir sorundan kaynaklanabilir. Uygulamada böyle bir açıklama vardı.
Faydinc EaE canım benimde vardı havuç suyu iyi geliyor bol bol iç tabi suda bazen bebeğin hareket ve duruşundan dolayıda az cıkmış ola bilir
EaE Devlet has dr pek ilgili davranmiyor sanki bana su azalmasi var dedigi halde iki hafta sonra gel dedi ben ilac yazarken tekrar sordum bu kez dedi bir hafta sonra gel riske atmayalim dedi
ZAsk EaE Demekki çokta riskliödeğilmiş. Öyle olsa hemen yatış vermezler miydi? Kendini sakin tut bence. Takip amaçlı söylemiştir. Havuç suyunu çok okuduk burada denemelisin.