Grlrrr Nsnl Değerin artması lazım ama senin değerlerin düşmüş. Üzgünüm ama genelde böyle gebelikler düşük ile sonuçlanıyor
ant2602 Nsnl bende geç yumurtlama olmuştı bebek adetimi tutmadı ama ilişkimi günü gününe tutuyordum doktoruma söyleyince senin hikayene uyuyor dedi. Daha sonra zaten adeti yakaladı kesemin büyüklüğü. Bence biraz bekle hemen kötü düşünmeyin