Merveerdal Son 5ama tık belirti yok Sizler ne alemdesiniz anneler Bebişlerimiz ne alemde kaç kilolar Sancı başlaması için doğumu kolaylaştırmak için yürümek dışında önerileriniz nelerdir Günde6000 adım yürüyorum ama Nedense işe yaramıyo 2cm açıklıkla 4haftadır geziyorum ama artma yok 2cmi de pek hissetmemiştim 🤷🏻♀️Çatı muayenesi oldum doktorum çatın normal doğuma çok elverişli dedi Neyse çok uzattım☺️ Sizler ne alemdesinz bende artık doğum hikayemi yazmak istiyorum ya
umare Son 10 haftaya bugun cati muayenem var Doktorum kolay olur dogumun dedi kanala girmis bebek bakalim haftaya ne diycek tam dogumgunumde cati muayenem var ve annem de o gun gelvek memlekette insaAllah gider muayene olurken sancilanir dogururm )))
Aysnrsrht Kumru_ seninle aynıyız canım bende kontrolden geldim, ama belirti yok henüz40a kadar bekliycez dedi 🥺🙏🏻
zeynepteacher 39+5 olduk ara ara belirsiz sancılar, kasılmalar harici bi şey yok. Afedersiniz bu sabah mide bulantısı ile uyanıp istifra ettim doğumla ilgisi var mı acaba?