Semirac Merhaba arkadaşlar 37 haftaligim gece 4de nişanım geldi hastaneye gittim bir cm açılma olduğunu söyledi ebe. Eve gönderdi sancılarının gelmesini bekle dedi. Ama hiç sancim yok gelmesi uzun sürer mi acaba
Sahreyldrm Semirac kuzum nişandan sonra yarım saat içinde doğuran da var ama ben 10 gün sonra doğum yapmıştım ilkinde
Sahreyldrm Semirac bende öyle olmuştu kuzum kişiden kişiye degisiyrmus sen yine de hazırlıklı ol ben nişan olduğunu bilememistim ilk olunca
Sahreyldrm Smnr321 bilmiyorum ama gelmiş zamanın kuzum çömelme hareketleri, merdiven inip çıkma, yürüyüş falan yapıyo musun açılma olması için
Smnr321 Sahreyldrm hepsini yapıyorum bugün tekrar randevum var doktorda bakalım ne dicek dua edin de doğuruyum artık ya 😂😂
Sahreyldrm Semirac hızlandırıyor diye biliyorum kuzum özellikle alaturka tuvalete oturur gibi çömelmek bayağı kolaylaştırıyor bol merdiven çıkmak yürüyüş
Semirac Sahreyldrm evet aslında çok söylediler ben hantallık yapip uygulamadım gec degil sanırm uygulayayım bende. Çok sağolun ya ilgilendiğiniz için ⚘