Nur2643 Merhaba kızlar ben kan testi sonucunu şuan aldım sonuç 22.9 Yüksek çıktı aile hekiminde ki hemşire gebelik olabilir adet den önce yapmışsın yüksek çıkmaz yoksa dedi ama yine de kesin olarak var veya yok diyemem dedi kadın doğuma yönlendirdi şuan gitme imkanım yok sizce hamilemiyim bu sonuçlara göre
mbusra06 Nur2643 canım kalp atışını duyan kadar insan bi korkuyo dış gebelik yada kimyasal gebelik olmasından. Bende bugün kan testi verdim adetime 1 gün var sonuç bekliyorum inşallah sagsalim kucağımiza alırız 🙏
Hifask44 Bende 3 gün varken yaptırmıştım 80 çıkmıştı dış gebelik olabilir denildi ama bence önemli olan senin ne hissettiğin ben en başından beri bebeğimi hep içimde hissettim inşallah seninde hayırlısı ile olur
Hifask44 Nur2643 amin inşallah canım benim ikinci gebeliğim ama sanki ilkmiş gibi rabbim kimsenin kucağını boş koymasın
Nur2643 Tgb2310 cuma günü kan verdim bugün sonuçları aldığım da öyle dediler canım kese ye falan bakarlar dedi bakalım hayırlısı
Tgb2310 Nur2643 bugün bi da kan verseydin kese 5haftada anca gözükebilir senin bu değerin daha 4hf bile dğl gb