cevrik Sabaha karşı uyanıktım kahvaltı ettim bikaç saat oturdum sonra tekrar uzandım. 12de uyandım lavaboya gittim suyum gelmeye başladı hala devam ediyo depend taktım. Duş alayım hastaneye doğru geçicez 😊 hiç sancı yok şuan yalnız İlk doğum heycanı var dualarınızı bekliyorum
belguzar_123 cevrik Allah yardımcın olsun canım darısı bize inşallah bebeğini kucagina alınca güzel doğum hikayeni yaz bizde okuyalım 😘😘❤️
Tugbaolgnn cevrik allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin onun sabrını verip kolaylık versin inşallah