belguzar_123 yok be canım o tamamen hurafe ben ayıptır söylemesi güzel bi bayanım 😄ama ne zaman 7. 8. Haftaya geldim yanaklarımın alt kısımları doldu sivilce bi çirkinleştim anlatamam. İçimden diyodum kesin kızım olcak. Sonra 13. Haftada doktora gittim ve oğlum olcak alakası yok yani