lyd5893 tabi olmuştu kahve şeklinde gelmişti ve ben bilgim olmadığı için ortalığı ayağa kaldırmıştım kasıklarımda ağrı vardı düşürüyorum diye ailemle birlikte hastaneye gitmiştim doktor bi şey yok ama riske almayalım diye yatırmıştı beni ama bi şey yoktu tabi 🙈