Diana 38+6 dayım kız bebeğim olacak hala Doğuma yönelik bir hareketlenme yok herkes merakla bekliyor sizce normal mi kız bebekleri erken olur diyorlar ama bilemiyorum
Senatorun Diana gecen hafta arkadasim tam 41 haftasini doldurdu ve suni sanciyla dogurmak zorunda kaldi artik butun gunleri dolmustu onun ki de kiz sanirim bu ara kizlarimiz cok nazli ☺️
Diana Senatorun kendi sancım gelmesinden yanayımda suni sancıdan korkuyorum biraz kendiliğinden olsa rabbim yardımcımız olsun