Fasulyem22 Kızlar iyi günler. Dün bir şey farkettim. Eşimin midesi çok ağrıyordu bende bu vücuttaki başı noktalarına falan meraklıyımdır. Öyle her ağrımda ilaç içmem. O bası noktalarına bakarken bazı başı noktalarında hamilelere uygulamayın yazıyordu. Sebebi de kasılmaları tetikliyormus. Benim daha haftam gelmedi o yüzden denemedim. Kasılmaları terimlesin diye çaylar temizlikler falan yapıyor burdakiler görüyorum. Önce DOKTORUNUZA sormak kaydıyla bence denenebilir. Ama litfen önce doktorunuza sorun
bengiben Fasulyem22 ben 39+3üm bugün ebe dr ile de görüşüp elime ayağıma ve koluma bası uyguladı belli akupunktur noktalarına. Eşime de gösterin dedim o yapamaz bulamaz o noktaları dedi. Yani evde yapabileceğimiz bir şey olmayabilir.
Fasulyem22 bengiben yani ben sağlık personeli olduğum için yazan noktaları anlayabiliyorum herkes yapamayabilir ama uygulayacak olan da doktoruna sorsun önce ne olur ne olmaz