Gul_68 Bu normal Doğumda epidural verip sancıyı hissetmiyorsun ya onu kaç cm açıklıktan sonra veriyorlar rahat mı doğuruyorsun
Hilal53 Gul_68 Canim kac cm den sonrasini bilmiyorum ama ben epiduralle normal dogurdum herseyi hissetmiyorsun agriyi tam çekmiyorsun benim ilk dogumumda yaptirmam iyi oldu en azindan ikinciyide dusunebiliyo insan 😅
Bilgege 4 cm den sonra sanırım ama ben önermiyorum ben ilk doğumumu öyle yaptım tansiyonum düştü bayıldım dilim boğazıma kaçtı 2. Hamileyim öyle istemiyorum normal doğurucam ama korkuyorum hayırlısı olur inşallah
BamBi Bilgege nedenki düstü tansiyonun? Benim ilk dogum normal oldu suan ikinci hamileligim ins yine normal dogum olur. Sanci hissetmeden dogurmak nasil bisey ki? Ikinma hissi oluyormu?
Hilal53 Gul_68 Ben cok korkak biriyim kan veremem o kadar ama dogurdum bence imkanin varsa epidural ol doktorunada danis agriyi %100 kesmiyor kesmesinide beklememek lazım ama rahat oluyo insan stresinde azalmis oluyo agri cok cekmiyecem diye