Krdlnyldzn7 Yesim_Ikra 20 haftalıktan önce yaptırma diye okumuştum sağda solda bende öyle gittim , geçirmemişsin ,panik Yok 😇✌🏼
Serpilsaltikalp Yesim_Ikra ilk dozu 20. Haftadan önce yapılmıyor diye biliyorum. Ben 20 nin sonlarında yaptırdım. 2. Dozu da tam 1 ay sonra yapıyorlar
Sevilypc Canımm benim erken doğum riskim olduğu için ve serklajlı olduğumdan dikişimi açar diye ilk dozu 31.haftada yaptırdım ikinciyi de doğumdan sonra yaptırcam.
Terspektif Yesim_Ikra canım ben 20 haftada oldum. Haftaya göre değil bebeğin hareketlerini hissetmene göre yapıyorlar. Doktor bana ilk hissediyor musun dedi birkaç haftadır dedim keşke gelseydin daha erken yapardık o zaman aşını dedi hatta.
Guzelllll Yesim_Ikra ben daha 1 hafta oldu vuruldum canm gunu gelince ariyorlar 22 haftalikken vuruldum
3246nsns Yesim_Ikra 20.Ci haftada yapılıyor benide öyle yaptılar bir buçuk ay sonra tekrar gelim dediler 20.ci haftada gittiğimde bebeğin hareketlerini hissettiğimiz zaman yapıyoruz dediler
Nuryldrm Yesim_Ikra benide hiç aramadılar ben gittim 17 haftaliğim ilk izlenim ve aşı ekimin 28 dedi bana niye aramadınız dedim daha zamanı gelmediği için aramamışlar seni unuttugumumuzumu sandın dedi doktor 😊
Gnl_grb27 Yesim_Ikra ben 5 ayda yaptırdım Bi de 6 ayda var yarın gidip yaptırıcam 6 aylık gebeyim Bi kez aşı oldum 🙄🙄🙄