Burcu Evet sonuçları yanıltıcı olabiliyo etrafımızda çok duyuyoruz bebekte sıkıntı olduğunu söylüyolar ama sapasağlam doğuyo. Ben 2linin zamanını geçirmiştim doktorum da ya 2li ya 4lü istiyodu 4lü yaptırdık. Şükürler olsun bi sıkıntı yok. Olmayacağı konusunda aslında içim rahattı her zaman ama yaptırmasaydım asıl kafama takılırdı içimi rahatlatmak için yaptırdım. Ayrıntılı ultrason da zaten yaptıracaktım, şimdi gebelik şekeri çıkınca şart oldu yaptırmak. Bence doktor yaptır diyosa yaptırmak lazım