balarisi06 histeroskopiden somra yarım saat bir saat yatırıp eve gönderiyorlar hastanede kalacak bir durum yok kalkıp yürüyüp gidiyorsun korkulacak bişeyde yok zaten uyutuyorlar, bir uyanıyorsun odaya gidiyorsun , dinleniyorsun ,ağrı sızı vs olmasın die zaten ilaç ağrı kesici antibiyotik felan vermişlerdi. Kolaydı yani