Htczmra
Arkadaşlar cuma günü kontrolumde sancılarım çıktığı için doktor yatış verdi zaten 30 dan beri kasilmalarim var önce 3 gün nst kontrolü yapcm ddi ama suni sancıyla doğumu onede cekebilirim ddi bende tabi bı panik oldu çünkü ne acilmam ne rahimde yumuşama var sancılarım da 40 larda oluyo aynı şekilde sancilanan kasılan varmı benim gbi bugün imza karşılığı eve cikabldm suni almak istemyrm