Cigdem30 Merhba kizlar 32 haftalik olduk 2 hafta once kilosu 2 kilo 50gr benim kafama takılan bebegin harektleri cok aktif degil bir kac defa yumusak sekilde harekt edip duryor normalmi bu ve disardan bakinca sadce karnim hafif salanior gbi oluyor sert degil harketleri hersey yolundami acaba sizin bebeklerin hareketleri nasil ?
latrodectus Cigdem30 her bebegin mizaci farkli oluyomus. benim de cok sert hareketleri olmadi bu haftaya kadar suan 34 teyim gunde 1 2 kere cok sert vuruyo geri kalan zamanlarda daha sakin
Fatmanzmgl Cigdem30 artık yeri daraldığı için harektleri daha az hssediyrz ve sanrm kilosuna bkilirsa sizinki birkaç hfta önde o nedenle iyice daralmıştır yeri
Cigdem30 HazelSeren ya bide 10 gun ilerde cikiyor ultrasyonda madem oyle bu hareketler neden oyle uyuşuk 🙈
Gizemabc Cigdem30 evet bebeginiz biraz iri gibi geldi bana. Şişko olduğu için yeri iyice daralmıltır, ondan belki yavaşça hateket ediyordur😅
HazelSeren Cigdem30 vallahı bılmıyorum canım basta benımde hep önde dedıler sonra duzelmıs dedıler her gıttıgımde hep bısey cıktı yanı 😊
Semooshh 34teyim benim, bebeğim de sakin can acıtan hareketleri olmuyor Karnım dalgalanıyor arada Bi sert oluyo okadar. Mizaçları böyle demekki
Sghslove Cigdem30 yeri daralınca daha çok hissedilmeli olarak yazıyor ama acaba rahat hareket edemiyorlar mı? Hep bebeğimi göresim var valla hep bir evham içindeyim 😀
Cigdem30 Sghslove aynen canim hani disardan dirsegini ayagani cikartan bebekler var bizde sadce dalgalanma var 😂
Cigdem30 HazelSeren başta derken canim kac haftaliken benim 27 haftaliktan sonra önde gitmeye basladi hala öyle