Eagle564 Merhabalar asya hastanesi gaziosmanpaşada doğum yapan var mı nasıl bir hastane doktorları nasıl? Tecrübesi olan var mı?
Deletedmom0098 Eagle564 pardon asya dediğiniz avrasya mı 😁 ben oraya giidyorumda ama istanbul un yabancısıyım o yüzden sormak istedim
Deletedmom0098 Eagle564 aynı hastaneden bahsediyorsak henüz doğum yapmadım ama orda fatma bozkurt a gidiyorum memnunum hastane de muhteşem çok büyük ve tertemiz hemşirelerde güleryüzlü gayet.
Eagle564 Deletedmom0098 yok bende avrasya ya gidiyorum ama asyayı biraz önerdiler merak ettm asya hastanesi gaziosmanpaşa meydana yakın
Eagle564 Deletedmom0098 fatma bozkurt avrasya hastanesinde Bende avrasya hastanesi atilla okura gidiyorum Benim sorduğum asya hastanesi. Orayı methettiler ondan giden var mı diye merak ettm