Ruhsuz 12.haftama giriyorum yarın nasipse bugun aşırı belim ve sırtım ağrıyor bu durumu yaşayan var mı??
SenaDerin Ruhsuz benim de aynı biraz ayakta durup iş yapınca çok ağrıyo 🙄 dinlenmemiz lazım aslında 😕 bi de benim 2 yerde kanamam var😖
Meril_Tezel Ruhsuz oluyor maalesef.. bende 19. Haftamdayım ve hala bel sırt ağrım oluyor ki çok yorulunca kuyruk sokumum ağrıyordu.. herhangi bir işte çalışmıyorsan gün içinde çok yormadan kendini birşeyler yapmak gerekiyor herhalde
SenaDerin Ruhsuz rahim içindeymiş, doktorum ultrasonda gördü , pruluton iğne ve progestan verdi 🙄 ama yine de oturamıyorum popomun üstüne 😂 3,5 yaşında kızımda olunca 🙏🏼😊