gulsahgoktug kızıma hiç emzik vermediler, doktorların ve hastanelerin metodları farklı ama bence gücünü gösteriyo o bebişin . Bende sağıp veriyordum sana tek tavsiyem evinize çıktığınızda direk emzirmeye çabala. Benim kızım biraz arsız çıktı tutmadı memeyi 😊 seni çok iyi anlıyorum hastaneden her çıkışında nefes alamıyosun ama inan sonradan şurdan çıktığımda ne çok ağlmışım ya diyeceksin. Binlerce şükür 🙏🏼