Kızlar pazartesi kontrolümüz vardı benim pazar akşamı belimde adet ağrısı gibi ağrı başladı ama 20 dk sonra geçti.Nasılsa ertesi günü doktora gideceğimiz için telaşlanmadık.Kontrolde nst de az az ama sık sancım çıktı.Doktor normal dedi ama böyle olanlarınız var mı merak ettim.Böyle olanlar kaçıncı haftanızda Doğum yaptınız?