Beril22 mesela şu an hiçkiriyor 😍 37+6dayiz sabahlari illaki güne hiçkirikla başlar olduk gün içerisinde de oluyor yatarken birde asla şaşmaz 🙈 ciğer ve emme refleksi gelişimi ićin iyiymiş bu şekilde olunca bebiş dış dünyaya kolay adapte oluyormuş canim merak etme 😍😍