IKIZLERIMIZIBEKLIYORUZ İlk hamilelik olduğu için ne kadar oluyo kaç kilo oluyorlar bilmiorum eee tabi tecrübeli annelerden duymak hoşuma gidio. 640 gr + 690 gr. Nasılız acaba
Fdle IKIZLERIMIZIBEKLIYORUZ 23+3de 663 gramdı benim prenses ama senin ikiz olmasına rağmen maşallah kiloları güzel canım
H1z2a3 IKIZLERIMIZIBEKLIYORUZ bn 20+3 haftalığım 300 gram bugün ayrıntılı ultrasona gittim bebeğimin kordonunda bir damar eksik denildi çok önemli değil zayıf doğar dedi doktor ama endişelendim biraz 😒
Fdle IKIZLERIMIZIBEKLIYORUZ kesinlike merak ediyor insan ama bazen burada kıyasta yapabiliyorlar seninki zayıf benim ki şişman vs en önemlisi canları yerinde sağlıklı olsunlar da inşallah kuzular gerisi boş 😊🙏🙏
IKIZLERIMIZIBEKLIYORUZ Fdle yok yok iki bebeyi nasıl kıyaslıcam iyiler mi ama tabi olması gereken çok zayıf ise kilo aldırıcı besinlere ağırlık vermeye çalışırım kendimce tedbir amaçlı diğer türlü normallerde iseler canları sağolsun..
IKIZLERIMIZIBEKLIYORUZ H1z2a3 iyi çok önemli değilmiş ters konuşsa daha kötü olurdun. Sqğlıcakla gel bebiş.
omerinannesi01 H1z2a3 endiselenmeyin ilk cocugumda bana da demisti doktor zayif dogar diye biz korkmustuk ama bol bol son aylarimda muz ve pekmez yedim 3100 kilo dogdu
Minnosizmmm IKIZLERIMIZIBEKLIYORUZ bence ikiz oldukları için kiloya çok takılma derim çünkü iki tane birden besliyorsun benim 22+4 dün baktirdim 610 gram bol protein ve günlük avakado tuketiyorum sanırım onun etkisi
Seraykanbur Bizde 24. Haftamızda 838 gramdık şuan 26+5 olduk kaç kiloyuz bilmiyorum ama doktorumuzda iri bebek diyor 😊