Salihsaliha doğum evine randevu alamazsınız ben çok gittim bir fiş dağıtılıyor onunla sıra alıp muayene oluyorsunuz belirli saatleri var ben kontrol amaçlı gittim Ali beye bana düşük riski var dedi rahme yerlesmemis dedi şuan yerleşti sanırım mide bulantısı başladı bende yani kısacası Ali bey herşeyinzle ilgileniyor sadece riskli gebeye deqil normal gebelere de bakıyor