MuziceAnnesi Kızlar meraba bi önceki postumda yazmıştım kasıklarim düşmüş o yüzden bebek tutmaz diyolardi kimi yerlerde rahim düşmesi falan diyolar neyse geçen adetimin bittiği gece yikandim kasıklarımı cektirmeye gittim komşumuz çekiyor o gece belimde sargı olacak şekilde ilişkiye gir sabaha kadar sargıyı çıkarma dediler aynen öyle yaptım ondan bir hafta sonra yine ilişki oldu sonra olmadı kayinvalidem ameliyat oldu gelen giden derken vakit ayiramadik birbirimize bugün adetimin ikinci günü ama halen gelen giden yok hatt her ay 1 gün önce gelirdi arada adet sancım giriyor birde bu ay aşırı beyaz akıntım oldu normalde hiç olmazdı göğüslerim sis ve arada batar giriyor ağrıyor gebelik olabilir mi? Şuan test yapmak istemiyorm.
Rbs111 MuziceAnnesi olabilir canım bu bel sarmayı sizden 2. Kez duyuyorum bi arkadaşımda yaptırdı ama maalesef olumsuz sonuç aldı. Doğruluk payı var mı bilmiyorum inşallah işe yarar canım
Gagacim MuziceAnnesi olabilir ama bunu anlamanın tek yolu test canım test neden yapmıyorsun ? adetin 2 gün geçtiyse çıkar testte
Sedaa4 MuziceAnnesi gebelik testi al yap kuzum varsa hemen doktora GT ihmal etme erken tedbir almakta fayda var
MuziceAnnesi Gagacim adet ağrılarım arada oluyor ya yapıpta tek çizgiyi görmek istemiyorum 🤦♀️ağrım tamemen geçsin öyle yapmak istiyorum zaten adetim 3 gün sürüyordu benim yarında gelmezse yapicam
Blackmom MuziceAnnesi Adetiniz geçmişse yapın testinizi.. ayrıca hamile olunca da regl gibi ağrılar çekiyorsunuz başta.. bende fazla akıntı ve karın ağrısından anlamıştım
Ecelif MuziceAnnesi cnm hamileyken de adet sancısı gibi ağrılar devam ediyor eğer iki gn geçmişse erken gebelik testi yap bence emin olmak istiyorsan Allah inşallah hayırlısını nasip etsin 😇 hayırlı haberini duyarız inşallah
MuziceAnnesi Blackmom akıntınin rengi beyazmiydi canım bende ilk defa bu ay oldu hatta ilk başta çok şaşırmıştım