Hlya88 HamiEsmaAydn sizde bakin yazilanlara yanina birsey uydurursunuz insallah hamile degilken cok rahat isim soyluyordum ama is ciddiye binince kolay olmuyormus
Hlya88 Nadide ewt anlami cok guzel ayni zamnda sahabe ismi diye biliyorum ama gorumcemin oglunun ismi cok yakin yani olmaz 😂
Songulcicekkk Benim daha cinsiyeti belli değil ama erkek olursa Emir Ali yada Emir Ayaz istiyorum eşim kızdırmak amaçlı cabbar koyucam diyo ama şakada kalır o ☺🤣
Hlya88 Songulcicekkk Emir ismide cok guzel ama biz biraz kalabalik sulaleyiz ve hepimizde ic iceyiz Muhammet emirde diger gorumcemin oglunn adi herkes isimleri kapmis bana bisi kalmadi 🤣 o yuzden kararsiz kaldim isim konusunda
Esocgkhn Bızde erkek olursa kayınpederımın ısmnı koycaz orhan.ama kullanmıcaz yanına uyumlu kuranda gecen ısım ne olabılır kızlar?
Hlya88 Esocgkhn İlla Kuranda gecmesine gerek yok canm anlami guzel olmaliymis cunku Kuranda gecipte anlami guzel olmayan cok kelime var Emir eymen kerim selim Ömer yusuf smdilik aklima gelen bnlar cocuda yakinimda zaten bu isimlerin o yuzdem bana kalmadi isim 🤣
MiracAlpinveUmutunAnnesi Hlya88 yok valla cok guzel oluyo soylerken cagirirken bizde cok kararsiz kalmıştik miraçmı koysak diye kimlik cikarmaya giderken karar verdik ismine mirac alp olddu cokta guzel oldu 😊
kartanem 7sene sonra tüp bebekle hamile kaldım onun bizde ilkay çınar koymayı düşünüyoruz ilkayı eşim istedi ilk diye bende çınar gb köklü olsun uzun ömürlü olsun diye düşündüm nasıl?
Hlya88 kartanem hayirlisi olsun canm Rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin insallah Cinar lar birazcik yaramaz oluyo 😂😂 Rabbim yardimcin olsun simdiden