Fdle bende alışverişin büyük bölümünü 20. Haftalarımdayken yaptım ve çoğunu 0-3 ay aldım. 5’li ve 10’lu hastane çıkışı ve her ihtimale karşı yesek olsun diye bir kaç takımda yenidoğan aldım ve muhtemelen o hastane çıkışları ve Yenidoğanlar hiç olmayacak. 0-3 ayları bir kaç kez giydirirsem kar sayacağım. Kızım daha 34. Haftada kontrolünde 47 cm 2,5 kiloydu.😂 ve duyduğum kadarıyla asıl bundan sonra son ay kilo alacak ve uzayacakmış. Yani benim aldıklarımın yarısından çoğu şimdiden elendi. Doktor 3-6 ay al dedi som kontrolde.