Mlknly
Kızlar bugün 39+3 olduk ama ne kasılma ne ağrı hiç bir belirti yok bende. Doktoruma gittiğimde 41e kadar bekleyeceğini söyledi. Sonra müdahale ederiz dedi. Sizler ne zaman doğurdunuz? Ve doğum belirtiniz nelerdi? Doğuma yardımcı olabilecek tavsiyelerinz var mı?