Nur77_ Merhabalar, hamileliğimin 8. Haftasındayım ama yediğim herşeyi çıkartıyorum. O yüzden sürekli uyumak istiyorum. Mide bulantısı hapı da kullanıyorum ama faydasını görmedim. Ne bilim başka bir çözümü var mı bunun biliyorsanız benimlede paylaşabilir misiniz? Buzdolabının kapağını açmayı bırakın, mutfağa giremiyorum.
Pinarsarica54 Nur77_ zofran ilacına kadar herseyi denedim gecmedi zofran cok iyi geldi ama heryerde yok dene bence
Deryactn_ Malesef bende öyleyim ama bna doktor gece için mide bulantısı hapı vermiş içiyorum kusamiyorm ama bulantım var
Muzeyyen_35 Malesef bende aynı durumdayım doktorum emedur fitil verdi günde bir tane baya rahatlatıyor kusmayı engelliyor Bulantıyıda baya kesiyor
Betulzeynep19 Bende 7+5 deyim aşırı midem bulanıyor ne yiyorum ne içiyorum sürekli istifra ediyorum bi çözümü yok maalesef