Aycan1990 herkes aynı şekilde yaşamıyor hamileliği, ben şu an 24+4 üm ve bu zamana kadar hiç belirtim olmadı. Ne mide bulantısı ne tiksinme ne aşerme. Şu anda da sadece ayakta uzun süre durduğumda belim ağrıyor ve karnım büyüdü onun dışında hâlâ bi şey yok ve bence bu iyi bi şey çünkü çok rahat hissettiriyor. Umarım sizin de öyle olur 😊