kader34 Geçmiş olsun canım. Benim dişlerimde kaplama var onlardan biri dün akşamdan beri sızlıyo. Greyfurt yedim akşam ondan beridir kötü oldu. Ben de yazdım doktoruma ama daha görmedi. Kan sulandırıcı kullanıyorum bide hemen de gidemem napcam bilemedim. Üstüne bide dişçi fobim var😟 arada korkudan kafayı yiycek gibi oluyorum. Şimdi geçti sızlama falan yok da yine olurss diye aklım çıkıyo😑