Musel evet tatlım herkes çok RUHSUZ bence varoş takılma DUBAİ yada PARİS e gitmelisin ekim ayında ITALYA ve SIRBİSTAN da muhteşemdir Eminönü nedir ya Allah aşkına saçmalama kendine gel,sizler kraliyet ailesindensiniz dimi tatlım ; ya insanlar beşik alacak özel hastaneye gidecek para bulamıyor sizin postunuzu okuyup cidden bir şey yazmayacaktım ama RUHSUZ diyecek kadar şuursuz ve şımarık olduğunuzu görünce yazmadan edemedim yine de hayırlısıyla kucağınıza alırsınız daha yolun başındasınız diyorum ve bir öneri ' kimseyi aşağılamadan sevincinizi yaşamalısınız'