Ben de zoretanin kullanmıştım 6 ay kadar. Doktorum aslında 1 ay sonra ilacın vücuttan atıldığını fakat garanti olması icin 6 ay beklemeyi önerdiğini söyledi ben 1 sene sonra hamile kaldım. Tedbir bizden, takdir Allahtan. Allah hepimize sapasaglam bebisler versin😍🤗