Ozgdnc Merhaba arkadaslar. 19+1 ikiz gebeyim 2-3 gündür boğaz ağrım ve yanmam var. Ancak bu gece gıcık yapmaya başladı o da maalesef kusturuyor 😔 doğal yollarla nasıl rahatlatabilirim tavsiyeniz var mı? En son çare doktora gidicem zaten ama ilaçsız da atlatabilir miyim diye düşünüyorum. Başka birşeyim yok grip değilim
Esrayldz Ozgdnc Bende sizin gibiyim kusma derecesinde boğaz ağrısı ve gıcık var ne yapacağım bilmiyorum 🤷♀️
Ozgdnc Esrayldz burdan bir cevap gelmedi ama ben size kendi bulduğum yöntemi soyliyim benim faydam dokunsun. Bal- karabiber- zencefil-limon göz kararı hafif kivamli bir karışım yaptım. Bu karışımdan 1-2 kaşık yedim en azından biraz boğazımı rahatlattı.