Demetgnby_44 papatyam95 Gözdeye gıtmeyı cok ıstıyrdum ama cok pahalı muayene ücreti 100 tl den baslıo dogum 3 bınden benım kuznım orda dogum ebesıydı kendı bıle doktor olarak alı pekınceye gıttı gözdeye gıdenler genelde alı pekınceye gıdıo cok övuyolar